Owocowe LOTTO toczy się dla TYMBARKu
dodany: 2010-09-21 przez: Marek Pisarik
Na przełomie III i IV kwartału 2010 roku nasz zespół zajmował się kompleksowym przygotowaniem akcji promującej soki i napoje Tymbark. Efektem naszej pracy była loteria pod hasłem „Owocowe Lotto”, która objęła swoim zasięgiem wszystkie sklepy sieci Tesco na terenie całego kraju.
Inspiracją dla mechanizmu promocji stała się niesłabnąca od lat popularność najsłynniejszej polskiej loterii - kultowego „totolotka”. W „Owocowym Lotto” zamiast szczęśliwych liczb, gracze mogli wytypować ulubione owoce.
Motyw przewodni materiałów promocyjnych stanowiła „owocowa eksplozja” - wirujące owoce korzystnie wpłynęły na dynamikę layoutu, potęgując pozytywnie skojarzenia, jakie niósł ze sobą komunikat promocyjny. Aby wzmocnić siłę przekazu, zaprojektowaliśmy również charakterystyczny, soczyście owocowy logotyp.
2010-12-01 Zimny Żywiec i Pizza Hut - krzyżówka doskonała.
2010-05-02